Madservice

Rebild Kommune har udarbejdet godkendelsesmateriale, hvori det fremgår, hvilke kvalitetskrav og øvrige betingelser virksomheden skal opfylde for at blive godkendt som leverandør af madservice til hjemmeboende borgere i kommunen.

Der er ansøgningsrunde to gange årligt, men anmodninger kan indsendes løbende. Sagsbehandlingen finder sted jævnfør nedenstående.

Ansøgningsfrist og forventet kontraktstart

Ansøgningsfrist           Forventet kontraktstart

1. februar                    1. marts

1. september               1. oktober

Godkendelsesprocedure

Her kan du læse mere om godkendelsesproceduren, som private virksomheder skal gennemføre for at opnå godkendelse som leverandør af madservice til borgere i Rebild Kommune.

Anmodning om godkendelse og anden dokumentation kan sendes til Rebild Kommune på følgende mail adresse:

SU@rebild.dk

Mrk. 'Anmodning om godkendelse - frit valg madservice'

Har du spørgsmål vedrørende godkendelsesmaterialet og -proceduren kan du kontakte Center Pleje og Omsorg - Lili Lindstøm Madsen tlf.: 99 88 92 44 - llma@rebild.dk.  

Menu