Mit affald blev ikke hentet

Sur, ung kvinde - modelfoto: www.colourbox.com
Hvorfor har jeg ikke fået tømt min affaldscontainer?

Hvis du opdager, at din skraldespand ikke er blevet tømt, kan du tjekke om:

  1. Skraldemanden har hængt en seddel på din container eller lagt en seddel med en begrundelse i din postkasse.
  2. Du kan finde en forklaring på driftsforstyrrelser – For eksempel aflysning på grund af nedbrud på bilen, glatte veje eller lignende.

Hvis skraldemanden har lagt en seddel, er det fordi, han ikke kunne udføre sit arbejde. Det kan for eksempel være fordi containeren er overfyldt eller fordi biler, cykler eller lignende har spærret vejen hen til skraldespanden.

Hvis du ikke har fået nogen seddel og kørslen ikke var aflyst er du nok blevet glemt. Du kan anmelde afvigelsen under selvbetjeningsløsningen - Mit affald blev ikke hentet.

Helligdage

Der afhentes ikke dagrenovation, genbrug og storskrald på helligdage. Der vil blive annonceret om ændring af tømmedage under aktuelt her på hjemmesiden, i ugeaviserne og på Rebild Kommunes Facebookside. 

Mit affald blev ikke hentet

Har skraldemanden ikke taget dit affald med? Fortæl os om det, så vi kan undgå at det sker igen.

 

Denne selvbetjeningsløsning dirigerer dig over på et eksternt website.


Driller den digitale selvbetjening?
Ring til Den Digitale Hotline på telefon 70 20 00 00.
Man.-tors.: 8.00-20.00, fre.: 8.00-16.00, søn.: 16.00-20.00

Se tømmedage

Hvornår kommer vi og tømmer din skraldespand? Find svaret her.

Denne selvbetjeningsløsning dirigerer dig over på et eksternt website.


Driller den digitale selvbetjening?
Ring til Den Digitale Hotline på telefon 70 20 00 00.
Man.-tors.: 8.00-20.00, fre.: 8.00-16.00, søn.: 16.00-20.00

Sms- og e-mail-service

Få en påmindelse på sms, e-mail eller begge dele når du:

  • Får hentet dagrenovation
  • Får hentet papiraffald
  • Skal bestille afhentning af storskrald

Du kan selv vælge hvor mange dage i forvejen du vil have påmindelsen.

Denne selvbetjeningsløsning dirigerer dig over på et eksternt website.


Driller den digitale selvbetjening?
Ring til Den Digitale Hotline på telefon 70 20 00 00.
Man.-tors.: 8.00-20.00, fre.: 8.00-16.00, søn.: 16.00-20.00

Menu