""

Kort over Rebild Kommune

Kortinfo er et tilbud til alle borgere, hvor du kan se en række af de oplysninger, Rebild Kommune har registreret på kort.

Her kan du se grundkort, matrikelkort, historiske flyfoto, samt udvalgte lag fra forskellige andre kortportaler.

Med KortInfo har du mulighed for at lave opslag på matrikel og adresse.

Du har mulighed for at tegne på kortet, samt printe kort. Du kan også gemme det du har tegnet til eget brug.

De forskellige temaer og baggrundskort er alle fremstillet til forskellige formål og er derfor også med meget forskellig nøjagtighed. Derfor skal sammenstillede temaer og baggrundskort altid ses sammen med forbehold for unøjagtigheder.

Du kommer ind på kortet ved at følge linket nedenfor.

Gå til kortinfo

Rebild Kommune er ikke ansvarlig for misbrug af oplysninger eller for fejl i de oplysninger, der stilles til rådighed.

Har du spørgsmål vedr. kommunens kort er du velkommen til at kontakte GIS funktionen i Center Plan, Byg og Vej via pbv@rebild.dk