Kontanthjælp - 30 år eller derover

For at søge om kontanthjælp skal du melde dig ledig på Jobnet og møde personligt op i jobcenteret. Du skal også udfylde en ansøgning online og vedhæfte dokumentation.

Vær opmærksom på, at du først er berettiget til kontanthjælp fra den dag, du er mødt personligt på:

• Jobcenter Rebild, Hobrovej 110, 9530 Støvring.

Forpligtelser og regler om kontanthjælp

Læs nedenfor om dine forpligtelser, når du er på kontanthjælp.

Benyt selvbetjeningerne nederst på siden for at melde dig ledig på Jobnet og søge om kontanthjælp. Hvis du er vanskeligt økonomisk stillet, kan du også søge et økonomisk tilskud til dine udgifter i særlige tilfælde.

Overskrift

Er du fyldt 30 år, og kan du ikke forsørge dig selv, vil du kunne modtage kontanthjælp

Sådan følger du din sag

Når du har indsendt en ansøgning via Kommunernes Ydelsessystem i Rebild kommune, kan du efterfølgende altid følge behandlingen af din ansøgning, eftersende dokumentation m.m. Log ind med MitID nedenfor.

Kommunernes Ydelsessystem i Rebild kommune

Muni - kontanthjælp, 30 år og derover