Pengetræ, foto: Colourbox

Projektpulje til landsbyer med opland

Rebild Kommunes Projektpulje til landsbyer med opland kan, som navnet antyder, søges af alle landsbyer med opland.

Formålet med puljen er at tilskynde landdistriktsaktører til at styrke fællesskaberne og igangsætte initiativer til udvikling af Rebild Kommunes landdistrikter.

Der kan være tale om udviklingsprojekter, etablerings- og renoveringsprojekter, inventar, rekvisitter eller enkeltstående arrangementer/events.

Initiativerne skal falde indenfor rammerne af indsatsområderne i Rebild Kommunes politikker for Oplevelser, fritid og fællesskaber samt Natur, klima og balance mellem land og by.

Der er ansøgningsfrist to gange årligt: 1. marts og 1. oktober.

Retningslinjer for ansøgning samt ansøgningsskema finder du lige her under.