""

Spærrede veje

Hvornår og hvor er der spærrede veje i Rebild Kommune? Det kan du se på denne side.

Hvis du klikker på boksen herunder, kommer du til Vejdirektoratets kort med oplysninger om hvilke veje der aktuelt er spærrede i Rebild Kommune.

Du kan klikke på skiltene på kortet og læse hvilken vej der er spærret og i hvilket tidsrum. Hvis du zoomer ind på kortet, kan du se det aftegnet hvilken del af vejen der er spærret.

Du kan zoome ind og ud på kortet med musens rullehjul eller plus og minus-knapperne til højre. Du kan flytte kortudsnittet ved at trække med musen. Kortet også viser eventuelle vejarbejder og spærringer på statens veje.

Bemærk at der er mulighed for at tilmelde sig en mailservice – "Hold mig orienteret" – i forbindelse med det enkelte vejarbejde. Det er Vejdirektoratet der står bag denne service, og de oplyser at den desværre ikke fungerer optimalt, men at de arbejder på en bedre løsning en gang i fremtiden.